SVAR PÅ KOMMENTAR

 
 
SoL-placering innebär att barnets eller ungdomens vårdnadshavare begärt ellet samtyckt att det är okej att barnet eller ungdomen placeras i ett annat hem. Vårdnadshavarna har även avstått från den vardaglifa omsorgen och allt som har med det att göra.
 
 
Nej jag har bott i fosterhem i snart 3 månader.
 
 
Ja, jag har väl alltid haft problem med ångest och dåligt mående. Ibland vetande varför jag mår dåligt, men också ovetade. Det är värst.
 
 
 
Ja jag sminkar mig varje dag. Fråga mig inte varför haha, men trivs bättre i smink.
 
 
Nej ingen speciell så, men lösögonfransar, någon fin brun ögonskuggs sminking, eyeliner och rosa läppstift är alltid en höjdare.
 
 
Hm.. Nyx, MAC, sleek.. Dom jag kommer på nu iallafall.
 
 
Ja, det kan man säga. Älskar att pyssla, inreda och annat smått!
 
 
Hoppas du fick svar på dina frågor och att detta inte blev allt för krånligt. Då är det bara att du skirver igen. Kram på er alla där ute!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: